pondělí 1. ledna 2018

Knihy, na které se těším

V tomto textu bych se ráda zaměřila na knihy, na které se těším, až vyjdou, nebo u kterých doufám, že by mohly jednou vyjít. Ráda mám o tom přehled, co kdy vychází, a přišlo mi to jako dobrý nápad dát si to i sem. Bude to pro mne takový snadno dostupný přehled a pro vás možná i takový menší zdroj informací (byť velmi velmi omezený, to uznávám).

V první části článku se zaměřím na knihy, u kterých jsem zjistila, že mají vyjít v češtině, a na které si brousím zuby. V závorce pak vždy uvedu, kde jsem se o knize dočetla, a pokud to bude jen trochu možná, dodám i odkaz, kde si o knize budete moci přečíst více. V druhé části článku pak bude seznam knih, u kterých zatím není jisté, jestli u nás vyjdou (respektive se mi to zatím nepodařilo zjistit), ale u kterých bych si to moc přála.

(naposledy aktualizováno 14. března 2022)

KNIHY, KTERÉ U NÁS VYJDOU A NA KTERÉ SE TĚŠÍM:


Březen 2022:

Duben 2022:


Květen 2022:

Červen 2022:

Červenec 2022:

Srpen 2022:


Září 2022:


Říjen 2022:


Listopad 2022:


Prosinec 2022:


KNIHY, U KTERÝCH BYCH SI PŘÁLA, ABY VYŠLY

Samostatnou kapitolou sama pro sebe jsou knihy, u kterých doufám, že v nejbližší době vyjdou, ale zatím není známo, kdy vyjdou (a zda vůbec). Aneb ty série, které mám rozečtené (nebo je plánuju číst) a u kterých bych ráda, kdyby v češtině vyšlo jejich pokračování. Zde jsem vycházela většinou z GoodReads:
  • Maurizio de Giovanni – 5.-11. díl ze série o komisaři Ricciardim
  • Jeremy Bates – Helltown (3. díl série World’s Scariest Places)
  • Jeremy Bates – Island of the Dolls (4. díl série Worlds’s Scariest Places)
  • Dhionelle Clayton - The Everlasting Rose (2. díl série Krásky)
  • Maureen Johnson - The Box in the Woods (4. díl série Křiváci)

Žádné komentáře:

Okomentovat