pondělí 1. ledna 2018

Úvod aneb o blogu a o autorce

Vítejte na mém blogu!

Jmenuji se Jana, slyším na přezdívku Joli a jsem knihomolka. Protože ráda debatuji o knihách, ale ve svém okolí mám jen málokoho, s kým bych mohla o literatuře mluvit, rozhodla jsem se založit si blog, kde bych ráda sdílela své dojmy a postřehy o knihách, které jsem četla, a také zážitky z literárně zaměřených akcí, kterých jsem se zúčastnila.

Valná většina textů, jež se zde objeví, se bude věnovat knihám, především půjde o recenze. Protože však knihy nejsou moje jediná záliba, objeví se zde i jednou za čas texty, které nebudou knižně zaměřené. (Ale opravdu jen jednou za čas.)

Z literárních žánrů mám nejraději klasiku, sci-fi, horory, thrillery, knihy s mysteriózními a nadpřirozenými prvky, detektivky, a historické romány. Ostatním žánrům se sice také vysloveně nevyhýbám, protože si ráda rozšiřuji obzory, ale najdete je u mne jen zřídka.

Doufám, že se vám bude u mne na blogu líbit. V případě jakýchkoliv dotazů či podnětů mne můžete kontaktovat na e-mailové adrese malavelkaknihomolka@gmail.com

Joli

Žádné komentáře:

Okomentovat